Gilze, 19 juli - Het is zover: in de veelbesproken Foodcourt langs de A58 bij Gilze opent vandaag het Subway restaurant van eigenaren Ralf Jansen en René Puts haar deuren. Aan deze franchisenemers de eer om samen met hun Subway team als eerste gasten te mogen ontvangen op deze bijzondere locatie. Voorheen bekend van het Van der Valk-restaurant, nu rijst er een moderne Foodcourt, met de wel zeer passende naam: Pitstop A58. Straks kunnen gasten daar terecht bij Subway, de Burger King en La Place.
Al eerder sprak Jansen de ambitie uit om meerdere Subway restaurants te openen in de lijn Tilburg-Nijmegen-Maastricht. Met de opening langs de A58 is er weer een mooie stap gezet: “Een restaurant langs de snelweg, gericht op zakenmensen en mensen die op doorreis zijn. Subway voorziet in een behoefte om met het Subway aanbod een diversiteit aan sandwiches aan te bieden, die naar eigen keuze kunnen worden belegd.” En natuurlijk kunnen gasten gebruik maken van gratis WIFI en oplaadpunten voor laptops en smartphones. “Iedereen is welkom om bij ons af te spreken, zakelijk of privé, onder het genot van een kop koffie!”, nodigt Jansen uit.
Openingstijden van negen tot negen
Bij de nieuwe Subway in Gilze kun je terecht voor ontbijt, lunch en diner. Openingstijden zijn 7 dagen per week, van 9.00 uur – 21.00 uur. In het restaurant is plek voor 40 gasten.
Groeimogelijkheden voor talentvolle medewerkers
Het Subway restaurant biedt werk aan 15 medewerkers. Jansen heeft inmiddels een volledig team tot zijn beschikking, dat opgeleid is tot het werken als Sandwich Artist. "Met onze groei-ambitie in het achterhoofd blijven we echter altijd uitkijken naar talent. Ambitieuze medewerkers kunnen bij ons doorgroeien naar een leidinggevende functie. Wat dat betreft biedt de Subway organisatie tal van mogelijkheden voor ontwikkeling.”
De voordelen van een Foodcourt
Voor nu en de toekomst is het voor de Subway organisatie een strategische keuze om zich ook te vestigen in Foodcourts. Jansen licht toe: “Gasten wil je de keuze bieden. Ook in het aanbod van restaurants. We kunnen juist gebruik maken van de aantrekkingskracht van andere sterke formules. Daar zullen we in de toekomst alleen maar profijt van hebben.”