Vanavond om 19.00 uur vindt de herdenking voor Kees plaats op het plein voor de Maria Magdalenakerk. Iedereen is van harte welkom.
Als eerbetoon aan Kees vragen we u om in een korte broek te komen. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend. Omdat er warm weer wordt verwacht, raden wij iedereen aan voldoende water mee te nemen en zich hierop te kleden.
Vanwege de verkeersafzettingen rondom de herdenking vragen wij bezoekers, indien mogelijk, lopend of met de fiets te komen.
Samen staan we stil bij het leven van Kees.