Straatverlichting kapot? Meld het bij de gemeente!

Foto: Pixabay

De gemeente is verantwoordelijk voor de aanleg, het onderhoud en het beheer van de straatverlichting. Ze vervangen de lampen op tijd. Toch kan het voorkomen dat de straatverlichting het niet doet. Uw melding is daarom van groot belang om storingen te verhelpen.

Hoe kunt u een storing doorgeven?

Meld een storing bij voorkeur via de website. Kies voor de knop “melding doorgeven” en kies daarna voor “melding openbare verlichting”. U komt op de webpagina van Luminizer. Zoom in op de getoonde kaart en klik op de lantaarnpaal waarvan u een storing wilt melden. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in.

Storingen kunt u ook altijd via het KCC tel. 14 0161 of de BuitenBeterapp doorgegeven.

Hoe lang duurt het voordat een storing is opgelost?

We sturen de melding door naar onze onderhoudsaannemer Spie Infratechniek.

Die aannemer werkt de storing binnen tien werkdagen af. Bij een ondergrondse storing duurt het soms langer. Gaat het om een spoedeisende storing waarbij de veiligheid in het gedrang komt dan begint de aannemer binnen 24 uur na de melding met de herstelwerkzaamheden.

Spreek medewerkers gerust aan

Per 1 januari 2021 verricht Spie Infratechniek het onderhoud aan de openbare verlichting in onze gemeente.

Het kan gaan om (aanrijd)schades, storingen en andere meldingen. Hebt u vragen? Spreek de medewerkers van Spie gerust aan.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen